2013. május 25., szombat

MINŐSÉGI , KÉNYELMES PIROS LAKKBŐR SZANDÁL 38-S - Jelenlegi ára: 1 150 Ft

Eladó a képen látható kényelmi szandál. Szerintem fullbőr, de nem találtam rajta semmi jelzést. Mindenképpen belülről puha, a talpa gumis, a pánt piros lakkbőr. Patentos nem csatos, így be lehet állítani könnyen saját igény szerint. Hibát nem találtam rajta! Rakok fel több alkalmi cipőt és ruhát is! 4 Itt a ballagások, esküvők ideje, öltözz fel nálam!!
Folyamatosan rakom fel családom és saját kinőtt, nem használt holmijait. Sok márkás, újszerű cuccot találsz nálam, érdemes benézni!
AKCIÓ! 3 TERMÉK VÁSÁRLÁSÁNÁL KIKIÁLTÁSI ÁRON AZONNAL ELVIHETŐEK A CUCCOK. 10 TERMÉK VÁSÁRLÁSÁNÁL + MÉG A POSTA FELÉT ÉN ÁLLOM. 11. 000FT FELETT + AZ EGÉSZ POSTÁT ÉN ÁLLOM!! ELŐTTE KÉRLEK ÍRJ, HOGY ÁTÍRHASSAM A FIX ÁRAKAT!
SIMÁN CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE POSTÁZOK!
jÓ BÖNGÉSZÉST!
 
 
 
 
 
 

Jelenlegi ára: 1 150 Ft

Az aukció vége: 2013-06-02 11:19
. MINŐSÉGI , KÉNYELMES PIROS LAKKBŐR SZANDÁL 38-S - Jelenlegi ára: 1 150 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése